donderdag 23 maart 2017

Aankomst Hatyai

Na aankomst op het vliegveld van Hatyai nam ik een taxi om me naar een hotel te brengen.
De taxi chauffeur sprak een klein beetje Engels en vroeg wat ik van plan was. Ik antwoorde dat ik niet veel wist waarop hij aanbood me de volgende dag op te halen om me het een en ander te laten zien. Hij zou dan vrij zijn.
Tot mijn verbazing stond hij de volgende dag netjes op tijd voor het hotel en ik stapte in zonder een idee te hebben waar ik zou belanden.
Hij nam me mee naar zijn huis waar hij me voorstelde aan familie en vrienden.


Er werd gelijk bier aangevoerd en de dame met het lange haar zorgde gelijk goed voor me.
Ze verbaasde me gelijk al door de bierflesjes met haar tanden te openen.
Ik had gelijk een goede begeleidster.

's Avonds werd ik meegenomen naar een coffeeshop waar mijn "gezelschapsdame" over een goede stem bleek te bezitten.
Het leek wel een professionele zangeres. Mischien was dat haar werk ook. Ze sprak echter bijna geen Engels dus communicatie was moeilijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten