zondag 26 maart 2017

Excursie in de omgeving van Songkhla

De derde dag, een zondag, in Hatyai werd ik 's morgens vroeg opgehaald door de taxi chauffeur.
Hij wilde me de omgeving laten zien. Ik hoefde enkel de brandstof en de lunch te betalen.
Hij had wel twee dames meegenomen waarvan een zijn vriendin of vrouw.
Het was voor hen dus ook een dagje uit.


Ik wist niets en liet alles maar over me heen komen. Onderweg reed hij een dorpje binnen en daar kwamen ineens twee dames in traditionele kledij uit een huis.
Ik moest op de foto en dat vond ik niet erg.




Vlakbij het strand was een verzameling simpele restaurants waar de locale bevolking de vrije dag doorbracht

even afkoelen in de rivier

Er werd een hoeveelheid eten besteld. Het was niet helemaal mijn smaak maar het bier smaakte goed en mijn reisgenoten lieten het goed smaken. Dit alles was onvoorstelbaar goedkoop en een mooie ervaring.

Wel een ander soort strand leven dan ik was gewend.





Even poseren bij de waterval



De chauffeur was heel trots dat hij een blanke als "vriend" had

Bevoorrading aan huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten